Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Απάτη από τα πρατήρια της SHELL

Σε συστηματική εξαπάτηση των καταναλωτών επιδίδεται η εταιρία καυσίμων SHELL από το δίκτυο των πρατηρίων της!
Είχα ακούσει ότι γινόταν το συγκεκριμένο κόλπο από την SHELL αλλά δεν φανταζόμουν ότι είχε φθάσει να γίνεται τόσο απροκάλυπτα μέχρι που μου συνέβη προσωπικά σήμερα το μεσημέρι στην Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου στην Ηλιούπολη.

Η απάτη έχει ως εξής:
Ενώ ο πελάτης την ώρα που σταματά στα πρατήρια της SHELL ζητά απλή αμόλυβδη των 95 οκτανίων – και μάλιστα πάνω από μία φορά – εντούτοις οι υπάλληλοι αδιαφορούν και μόλις γυρίσεις την πλάτη βάζουν στο αυτοκίνητο ενισχυμένη αμόλυβδη η οποία κοστίζει πολύ περισσότερο.
Κατόπιν ο πελάτης καλείται να πληρώσει σε αυξημένη τιμή τα λίτρα βενζίνης που έβαλε και να φύγει από το πρατήριο με λιγότερη βενζίνη από αυτή που υπολόγιζε.
Να σημειωθεί ότι διάφορα περιοδικά αυτοκινήτου υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη βενζίνη δεν είναι και τόσο διαφορετική από την απλή ώστε να δικαιολογεί αυτή την διαφορά στην τιμή!

Δεν φθάνει που πληρώνουμε πανάκριβα την βενζίνη ενώ οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου έπεσαν από τα 150$ στα 100$, έχουμε και τους μάγκες της SHELL να μας κλέβουν μπροστά στα μάτια μας.

Αν σας συμβεί, αρνηθείται να πληρώσετε το ποσό που σας ζητούν και ζητήστε να σας χρεώσουν με την τιμή της απλής αμόλυβδης.

Αν και ο καλύτερος τρόπος να γλυτώσουμε από όλους αυτούς τους αλήτες είναι να μποϊκοτάρουμε τα προϊόντα τους!


ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ SHELL



Υ.Γ. Αν κάποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία για αυτά τα γεγονότα δεν έχει παρά να πάει σε ένα πρατήριο της SHELL να δοκιμάσει…..

1 σχόλιο:

GASFIR είπε...

Συγγενικό μου πρόσωπο εργαζόταν στην εν λόγω εταιρεία σε διάφορα πρατήρια της επί της Λ, Κιφησίας και η συγκεκριμένη απάτη ήταν εντολή στους υπαλλήλους και είχαν και μπόνους όποιο κατάστημα πούλαγε περισσότερη Racing από τα άλλα πρατήρια .
Εμένα μου κάνει εντύπωση πως μια τόσο μεγάλη πολυεθνική κάνει τέτοια τεχνάσματα για να εξαπατήσει τους καταναλωτές .Μήπως είναι κόλπο μόνο των ελλήνων στελεχών της εταιρείας και δεν έχei γνώση η μητρική εταιρεία , γιατί αν έχει γνώση και η μητρική εταιρεία θα πρέπει η ένωση καταναλωτών να προσφύγει στην ευρωπαική ένωση και να διαμαρτυρηθεί εντόνως.