Τρίτη 13 Μαΐου 2008

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ!

Οι γιορτές του Πάσχα τελείωσαν αλλά η αισχροκέρδεια τελειωμό δεν έχει.
Οι τιμές των προϊόντων κάθε μέρα αυξάνονται και ουδείς υπεύθυνος αντιδρά.


Τέλος τα ψέματα!

Πρέπει όλοι οι καταναλωτές να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας.
Στο κάτω – κάτω χωρίς εμάς ακόμη και η μεγαλύτερη εταιρεία θα «γονατίσει»!
Και επειδή πολύ σωστά ένας φίλος αναγνώστης είπε ότι:
«Καρτέλ χωρίς τους μεγαλύτερους του κάθε κλάδου δεν γίνεται», μία μόνο λύση υπάρχει: ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ των μεγάλων του κάθε τομέα.
Και επειδή αυτά τα οποία «καίνε» περισσότερο τους καταναλωτές είναι τα τρόφιμα και τα καύσιμα, προτείνω τα ακόλουθα:

ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ των παρακάτω εταιρειών:

Εταιρεία πετρελαιοειδών: SHELL

SUPER MARKET: ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (Carrefour, ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, 5’ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, CHAMPION ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ)

Εταιρεία τροφίμων: VIVARTIA (ΔΕΛΤΑ, CHIPITA, GOODY’S, HELLENIC CATERING, FROZA, ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ).


ΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΑ «ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ» ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ…!

ΑΣ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΓΝΩΜΟΝΑ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΠΟΙΚΟΤΑΡΟΥΜΕ Π.Χ ΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ, ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ ΚΛΠ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ( ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ Η' ΞΕΝΕΣ ), ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ "ΓΗΠΕΔΟ" ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΠΑΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ.

Έλληνας Πολίτης είπε...

Αγαπητά Βασίλη

Το κριτήριο είναι ένα: Χτυπάμε τον ισχυρότερο γιατί έχει το μεγαλύτερο μερίδιο Αγοράς και Ευθύνης.