Κυριακή 29 Ιουλίου 2007

Είμαι Οργισμένος…

«Συνήθως όταν οι άνθρωποι είναι στεναχωρημένοι δεν κάνουν τίποτα. Απλώς κλαίγονται για την κατάστασή τους. Όταν όμως είναι οργισμένοι φέρνουν την αλλαγή».

Μάλκομ Χ

(Αφροαμερικανός ηγέτης του κινήματος
για τα δικαιώματα των μαύρων)


Είμαι οργισμένος, είμαι πολύ οργισμένος και δεν θα αφήσω την οργή μου να καταλαγιάσει.

Δεν θα την αφήσω να καταλαγιάσει για να μην ξεχάσω την Πάρνηθα, το Πήλιο, την Αχαΐα και όλα τα δάση που κάθε χρόνο καίγονται στο βωμό του συμφέροντος ορισμένων επιτήδειων.

Είμαι οργισμένος γιατί κάθε μέρα στα ΜΜΕ της χώρας μας βλέπω τους υπεύθυνους να χύνουν «κροκοδείλια δάκρυα» για ότι κακό γίνεται αλλά μέτρα δεν λαμβάνονται.

Είμαι οργισμένος γiατί οι «Εθνοπατέρες» που ορκίστηκαν να υπηρετήσουν το Ελληνικό Έθνος και το Ελληνικό Κράτος, κάνουν το ακριβώς αντίθετο και το έχουν εγκαταλείψει στην τύχη του.

Είμαι διπλά οργισμένος σήμερα (29/7/2007) γιατί στο δελτίο ειδήσεων της ΝΕΤ στις 15:00 άκουσα δήλωση του κ. Πολύδωρα στην οποία αναφερόταν σε καταπατητές, την ώρα που με τους ανήθικους νόμους που ψηφίζουν στη βουλή τους καταπατητές όχι μόνο δεν τους τιμωρούν, αλλά τους επιβραβεύουν κιόλας με την καταχώρηση των καταπατημένων εκτάσεων!

Είμαι οργισμένος γιατί τέτοιου είδους αδικήματα θα έπρεπε να μην παραγράφονται ποτέ και οι ποινές όταν αποκαλύπτονται να είναι εξοντωτικές!

Είμαι οργισμένος που δύο αιώνες μετά την απελευθέρωσή μας από τους Τούρκους κάποιοι προσκομίζοντας Τούρκικα κιτάπια διεκδικούν τεράστιες εκτάσεις (φαίνεται τελικά ότι ποτέ δεν ελευθερωθήκαμε, απλά αλλάξαμε αφέντες) .

Είμαι οργισμένος γιατί όλοι μας είμαστε αδιάφοροι για το τι συμβαίνει στον τόπο μας και κάθε μέρα με τον τρόπο μας συμβάλουμε στην επιδείνωση της κατάστασης!

Είμαι οργισμένος με τους εαυτούς μας γιατί έχουμε το καλύτερο κομμάτι του πλανήτη αλλά τελικά δεν μας αξίζει….!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε συμφωνώ σε όλα! Ας κάνουμε την οργή να καίει μέσα μας σιγά-σιγά, για να κρατήσει πολύ, όσο χρειάζεται για να φέρει την αλλαγή.

Ένα μόνο να προσθέσω: ας κάνουμε σημαία του αγώνα τον εντοπισμό και κατεδάφιση των αυθαιρέτων. Όχι αυτών που θα γίνουν, αλλά αυτών που ήδη υπάρχουν, σε δήθεν "αναδασωτέες περιοχές" (αλήθεια, ποιες είναι αυτές; ποια κρατική υπηρεσία μας ενημερώνει σχετικά; και γιατί δεν έχει μπει ΠΟΥΘΕΝΑ περίφραξη και σήμανση που να λέει ΑΝΑΔΑΣΩΤΕΑ ΠΕΡΙΟΧΗ;).

Ας κάνουμε λοιπόν κάποιους να μην κοιμούνται ήσυχοι πια. ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗ ΤΩΡΑ! Κι αν δεν το κάνουν αυτοί που πρέπει, ας το κάνουμε ΕΜΕΙΣ!!!

ΥΓ Είδατε μήπως καμμιά δημοσκόπηση να ρωτάει αν θέλει ο ελληνικός λαός να γκρεμιστούν τα αυθαίρετα; Εγώ όχι! Δεν είναι ύποπτο; Είδα μόνο μία ΠΟΝΗΡΗ (της VPRC και του ΣΚΑΪ, που κατα τ'άλλα κόπτεται για το περιβάλλον) που ρωτούσε κατά πόσον "βρίσκουν δύσκολο το να κατεδαφιστούν τα αυθαίρετα που έχουν κτιστεί μέσα σε δάση και δασικές εκτάσεις" και λογικά είπε ο κόσμος ότι είναι δύσκολο (60%), βλ.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100058_17/07/2007_234617
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΡΕ; ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ. Αν ναι να γκρεμιστούν άμεσα, αν όχι να δούμε οι υπόλοιποι σε ποια χώρα να πάμε. ΝΙΣΑΦΙ ΠΙΑ!